Звітність – Глобинська ОТГ

Чому запровадили?

Глобинська ОТГ Полтавської області за рахунок бюджетних коштів утримує 32 будівлі. До цього часу міський голова та його заступник не мали детальної інформації про стан використання енергоресурсів у громаді з аналізом цих даних по кожній будівлі, що не дозволяло об’єктивно оцінити ефективність використання енергоресурсів.

Що саме впроваджено?

Впроваджено систему щомісячної звітності енергоменеджера громади перед міським головою та його заступником, з подальшим представленням на робочій нараді за участю керівників структурних підрозділів та відповідальних осіб будівель.

Яким чином впроваджено?

У громаді розроблено систему щомісячного звітування енергоменеджера перед керівництвом ОТГ. Цей звіт також розміщується в мережі Інтернет.

Отриманий досвід

Керівництво громади, керівники установ, відповідальні за будівлі особи, а також мешканці, отримали можливість побачити наскільки ефективно бюджетні установи використовують енергоресурси, та зробити відповідні висновки.

Пряма мова

Міський голова Станіслав Джусь : «Завдячуючи запровадженню в Глобинській ОТГ системи енергомоніторингу (а це – щоденний контроль за обсягом спожитих енергоносіїв), лише за перший квартал 2019 року в комунальних установах громади вдалось зменшити споживання природного газу на 11%, а електроенергії на 3% в порівнянні з відповідним періодом минулого року. І це показав звіт, який підготував наш енергоменеджер».

Енергоменеджер громади В’ячеслав Шайнога: «З 1 лютого поточного року всі комунальні установи громади були переведені на щотижневий моніторинг витрат енергоносіїв. На його підставі ми розробили звіт міському голові та його профільному заступнику. Допомогли в цьому знання, отримані на семінарі по темі «Звітність», який проводився в рамках проекту «Енергоефективність у громадах – ІІ».

Начальник відділу освіти виконкому міської ради Світлана Надтока:
«Впровадження енергомоніторингу сприяло підвищенню контролю з боку відповідальних осіб по кожному навчальному закладу, і – як результат – зниженню витрат енергоресурсів у порівнянні з минулим роком. А звіт продемонстрував кожному керівнику бюджетної установи проблеми його будівель та дав можливість порівняти себе з іншими колегами».